Ja må hon leva….

….ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år…..

I dag hissar jag flaggan för Kerstin, den tredje i vår syskonskara som fyller 80 år. 

Jag önskar dig en riktigt fin dag Kerstin, även om den inte blir riktigt som det var planerat från början.

Dagens jubilar Kerstin, Barbro och jag har varit och plockat gullvivor

Tänk att de här söta småtjejerna nu har passerat de åttio! Vi är födda 1940, 42 och 44, så mamma hade säkert några tuffa år när vi var små och inte desto mindre tufft måste det ha varit när hon sedan stod ensam med tre struliga tonåringar.

♥♥ Nu går vi mot nittio alla tre ♥♥

12 reaktioner till “Ja må hon leva….

  1. Grattis till systern din! Vilken ljuvlig bild på er systrar! Min mamma hade också två systrar varav en är i livet fortfarande och fyllde 86 år i början av januari. Min mormor blev änka tidigt och då var systrarna 6, 10 och 16 år. Ganska så tufft periodvis men det gick.

    Kram och god lördag!

  2. Men vilken lycka för din mamma med tre så små urgulliga flickor! Och så roligt för er att ha varandra. Vi var också tre flickor, men med lite större åldersskillnad precis som hos mina tre flickor!
    Stort grattis till er minsting Kerstin!
    Kram, Monica

  3. Jag hänger med på ett grattis till Kerstin!
    Så fint foto på er, nej, det var nog inte så lätt att vara ensam med tre tonårstjejer.
    kram

  4. Grattis till syster Kerstin!
    Så fin bild på er som små, du är så lätt att känna igen.
    Kram/Kicki

Kommentarer är stängda.