PM 2021-06-21

Måndagen i korthet:

  • Ännu en varm dag, men med 10 droppar regn vid 11-tiden
  • Startade tvättmaskinen
  • Tömde ut den sista lådan med penséer
  • Gick till Suderviljan och köpte några Milion Bells att sätta där i stället.
  • Planterade dem
  • Hängde tvätt
  • Lunch
  • Styrelsemöte med SPF här i Lokalen 13-15.30 avslutade med kaffe
  • Såg på Mc Leod´s döttrar och åt en portion jordgubbar under tiden
  • Skrev protokollet från styrelsemötet
  • Bloggvandring

Dagens ordspråk:
Om man vägrar att se bakåt och inte vågar se framåt, så måste man se upp.

Glad måndagskväll

21 reaktioner till “PM 2021-06-21

  1. Beundrar din energi i denna värme! Idag har det faktiskt varit lite svalare här, det är jag så tacksam för!
    Är ”Million bells” samma som mini- petunior?
    Ha en skön kväll, kram; Monica

    1. Million Bells är småblommande petunior. Jag har aldrig haft dem förut, så det blir spännande att se hur de utvecklas.
      Kram

  2. Vilken effektiv och bra dag och mycket fick du uträttat! Milion Bells har vi också och de brukar blomma tacksamt hela sommaren.

    Kram och god kväll!

  3. Du ser verkligen till att fylla dina dagar, du hinner med en hel del på en dag.
    Kram/Kicki

  4. Fullt upp där ja, bra jobbat får jag ju säga med tanke på värmen.
    ”Se upp” tycker jag många människor borde göra, absolut.

    Ha det bäst Ingrid.

    1. Vårt ”regn” går inte ens att kalla för regn, Hade jag inte varit ute och bararmad just då hade jag säker inte märkt det en gång.

  5. Är nog bra att spalta upp det man gör, för annars syns det inte.
    Idag är det inte många fän gjort men kanske, om jag tänker efter.
    Nej, men jag är anpassningsbar 😉
    Kram!

  6. Jag tycker det är inte mycket jag orkar göra i den här värmen som varit. Idag är det mulet och lite svalt och jag ska försöka vara lika effektiv som du varit. Kram, Gunnel

  7. Tänk att värmen håller i sig så länge hos er. Verkar vara så olika väder i det avlånga Sverige.
    Du är verkligen så aktiv. Jag tycker att jag inte får mycket gjort alls.
    Ha det bra!

    1. Jag tycker själv att jag inte gör så mycket, men listar man det blir det trots allt en hel del.
      Kram

Kommentarer är stängda.