Nationaldagen 2021

Det är lite växlande molnighet i dag och inte så varmt som igår, men rätt behagligt ändå. Natten har varit relativt lugn, men jag vaknade vid två-tiden och hade ont i ryggen och fick några ordentliga krampanfall när jag skulle försöka ta mig ur sängen, men nästa gång jag kom till sans igen var allt ok och nu känner jag ingenting.

På förmiddagen, som blev ganska kort eftersom jag låg länge i dag, satt jag ute och läste och nu har jag just ätit lunch, en bit stekt lax med avocado och ishavsröra.

Glad Nationaldag!

Ha en riktigt fin Nationaldag!

10 reaktioner till “Nationaldagen 2021

  1. Lax är ju gott, här blev det grillad sådan igår, har vi aldrig provat förut men gott var det.
    Inte kul att vakna med kramper, fint att det gick över iallafall.

    Tillönskar dig en fin fortsättning på nationaldagen.
    Ha det fint.

  2. Ishavsröra är gott, det använder jag på rostat bröd ibland. Eller i krustader.
    Har du testat magnesium-tillskott för kramperna eller hjälper det inte?
    Kram!

  3. Usch, så jobbigt att du ska ha så ont av din rygg! Hoppas att det snart försvinner! För övrigt låter det som en bra dag med väldigt god mat!
    Kram, Monica

  4. Du såg ut att ha haft en god dag idag, mindre god i natten som var. Ja, kroppen är konstig. Jag vaknar också för tidigt nu när det är varmare ute.
    Trevlig kväll, kram!

Kommentarer är stängda.