Glad tisdag 7 september

Ska man inte va gla´ på sin födelseda´, när ska man då vara gla´?

Det kan man ju fråga sig och visst är jag glad i dag. Det har varit en väldigt fin tisdag med varmt och gott väder. Jag har tagit det med ro och varit ute på en Klinterunda efter lunchen. Det är behagligt att promenera nu när det inte är så varmt. Jag har just kommit hem och nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slå på tv:n så att jag får se dagens avsnitt av McLeod´s döttrar.

Ett varmt tack till alla som kommit ihåg mig i dag genom hälsningar på facebook, via mail, messinger, sms och telefonsamtal och ett särskilt tack till Kraka och katterna som skickat den vackra blombuketten. Det var en trevlig och oväntad överraskning, som damp ner här strax efter lunch.

När det gäller dagens försök att skrapa fram en förmögenhet, måste jag tyvärr meddela att det gick dåligt i dag också, men det är bara att bita ihop och komma igen. Ännu har jag tre triss kvar!

Ha en fin fortsättning på tisdagen!

26 reaktioner till “Glad tisdag 7 september

  1. Vilken bra födelsedag och vilken härlig överraskning med en bukett!
    Här är det en fin sensommardag så vädret kan jag inte klaga på.

    Kram och god kväll!

  2. Grattis än en gång! Du måste ha varit snäll, som får så här fint väder på din födelsedag!
    Så roligt att få blommor från Kraka!
    Ha en skön kväll, kram, Monica

  3. Sänder ett stort Grattis och hoppas att du haft en riktigt fin födelsedag💐☀️

  4. Grattis, så här en dag efteråt.
    Härligt att du blev så firad och uppmärksammad.
    Trevligt med buketten, som är så fin.
    Skrapa lotter är roligt och spännande. Säger som du tänker, bättre lycka nästa skrap.
    Kram!

Kommentarer är stängda.