Inställt, inställt

…det är verkligen ett ord som dominerar vår tillvaro och i dag kan man läsa i GA att resorna till Lilla och Stora Karlsö ställs in i år. Förra sommaren var jag på Stora Karlsö den 6 juni och firade Nationaldagen tillsammans med medlemmar från vår SPF-förening och vi hade en mycket trevlig dag.

Jag tog en promenad ut på hamnen på förmiddagen och tittade på båten som ligger på sin vanliga plats efter vinterförvaringen. Ett par checkpoints klarade jag av också.

Det är mest mulet i dag, men varmare än de senaste dagarna. Just nu vid 12-tiden har jag 14,4º utanför köksfönstret och det är nästan vindstilla. Jag blev riktigt svettig på hemvägen från hamnen och fick ta av mig jackan och gå bararmad.

IMAG2554
Paradisäppelträden blommar enormt vackert just nu

Dagens ordspråk:
Uppskjut inte till i morgon vad du kan göra idag.
Jag ska nog ta och klippa gräset i dag. 😉