Snart är det jul igen

Jag stod med dem i handen för att ta med dem ut och slänga dem, men vadå! Snart är det ju jul igen. De fick flytta upp på fönsterbrädan i sovrummet igen och  där har de stått sedan i vintras.

Trevlig söndag!

12 reaktioner till “Snart är det jul igen

  1. Vad fina! Japp, det drar ihop sig. Om 4 månader är det jul.Jag hade glömt bort att du skiftat bloggportal, men nu har jag fixat i min vänlista.Ha en fin söndag, kram, Gerd

  2. Och det ser jättetrevligt ut med en färgklick! Bra gjort att hålla dem vid liv så länge!Idag skulle min mamma fyllt 113 år, om hon hade levt! Ha en skön söndag, kram, Monica

  3. Det är inte illa att kunna hålla liv i julstjärnor så länge. Jag gissar ändå att de får sällskap av fler fram emot jul. Kram

  4. Det ska bli spännande att se hur länge de kan hänga med. Jag har haft överlevare förut, men aldrig med blommor.Kram

Kommentarer är stängda.