Alba

Igår kom jag iväg ut på en promenad efter lunch, men det tog emot och jag var ganska glad när vår kassör Laila (SPF) ringde och ville komma ner med lite papper inför stundande årsmöte, för då fick jag anledning att vända hemåt. Annars var det ganska skönt ute den här lördagen.

Jag scannade in årets ekonomiska rapporter och sedan fikade vi och satt och pratade ett tag och när Laila åkt hem, hade jag lite pyssel med att uppdatera vår hemsida. 

På kvällen började Melodifestivalen, men det är ingenting som intresserar mig, så jag fortsatte att se på ”30 Grader i Februari” i stället, tills det var dags att gå till sängs.

Så blev det söndag och i dag var jag bjuden till Stenstugu på lunch och då hoppades jag på att få träffa lilla Alba för första gången och visst fick jag det. Eva bjöd på en god söndagslunch och sedan blev det ”bebisgos” innan den lilla familjen åkte hem igen.

Det har varit en ganska grå och småregnig söndag, men fram på eftermiddagen tittade solen fram då och då. Nu är jag hemma på Odvalds igen och även om jag fick kaffe på maten, tror jag att jag ska ta mig en kopp igen.

Trevlig fortsättning på söndagen!