Black and White on Wednesdays #8

Vädret verkar inte kunna bestämma sig riktigt i dag, för molnen kommer och går, men det är rätt skönt ute. Jag fick anledning att sopa av terrassgolvet nu på förmiddagen för att försöka hitta frön från skvättivägplantan och jag hittade 4 stycken som ska levereras till en bloggläsare.

Det klarnade upp ett tag igår och jag tog mig en Klinterunda efter lunch och kom hem precis lagom tills det börjarde stänka igen. 21 mm fick vi igår och så har det kommit 5 till i natt. Det är gott för grundvattnet minsann.

Onsdag och dags för Susannas fotoutmaning och i dag letade jag i mammas ask med gamla foton med prydliga anteckningar om vilka personerna är.

Mammas morfar o mormor Albert o Sabina Klintberg

Nu ska jag gå och ta ner lite tvätt och stryka en hög som jag samlat på mig. Sen får vi se vad dagen bjuder.

Dagens ordspråk:

Kostar det något, så smakar det något.

Ha en fin onsdag!