Test

WP-appen i mobilen är utbytt till Jetpack, så jag tänkte bara kolla hur det går att mobilblogga med den.

Testbild

Det verkar funka, så kommer jag iväg på någon resa ska jag nog klara av att skicka några hälsning hem via mobilen

Ingrid

22 reaktioner till “Test

  1. Jag har också bytt och jag måste säga att Jetpack verkar betydligt smidigare. Förvisso bloggar jag sällan från mobilen men ibland händer det…

    Kram och god kväll!

  2. Jag är, som vanligt, imponerade av ditt tekniska kunnande!
    Jag bloggar bara via datorn…
    Kram, Monica

  3. Jag har ju mobilbloggat en hel del på sistone därför att det varit lättare med enhands och föreslagna ord. Men det blir inte det där flytet, dock blir det flera bilder och lite grand text.

    Fortsätt så du, vid speciella tillfällen.
    Kram!

  4. Jag fortsätter att beundra din tekniska förmåga. F ö läste jag i lokaltidningen där man undersökt det där med nederbörd att Gothem har minst regndagar i landet.

  5. Visserligen har jag börjat acceptera att jag har en mobil och kan använda den till det mesta, men blogga med den vägrar jag. Och det beroende på att allt är betydligt smidigare med min laptop. Har ju bara en hand att använda och den står ju i samma läge hela tiden. Det är jättejobbigt med mobilen…
    KRAM-Susie

    1. Jag bloggar mest med datorn och ibland med laptopen, men vill ha ett alternativ om bara mobilen är med.
      Kram

Kommentarer är stängda.