Så är midsommarfirandet avklarat för i år och det blev en riktigt trevlig avslutning på helgen igår hos Krister och Thomas. Det var en härligt solig och varm söndag och när vi gått runt och kolla på trädgården fixade Krister fram lunch och när vi ätit satt vi kvar och njöt i skuggan under ett parasoll och pratade, tills Krister körde mig tillbaka till busstationen.








Tack Krister och Thomas för en trevlig söndag!
