Onsdagslista 2024-04-24

En sammanfattning av den här veckans onsdag, inspirerad av Kraka.

När gick jag upp? 6:25

Samtalsämne/tankar vid frukosten? Bläddrade i GA

Vad serverades? Lyxade till den vanliga menyn, som består av morgonpiller och ett glas vatten, ett glas apelsinjuice, en knäckemacka och en kopp kaffe. I dag tog jag mig en liten tallrik yoghurt också.

Vad gjorde jag sedan?

  • Tog en dusch, klädde mig och fönade håret
  • Bäddade sängen
  • Kollade busstidtabellen och bestämde mig för att åka till Visby 9.55
  • Satte mig vid köksbordet igen och löste Sudoku och Lyckokvadraten i GA
  • Gick till busstationen och åkte till Visby
  • Var och klippte mig
  • Snurrade runt i butikerna på Öster ett tag
  • Var på Siesta och åt lunch
  • Gick till Borgen, där jag träffade Ann-Marie
  • Vi såg Stormskärs Maja
  • Eftermiddagsfika och en pratstund efter filmen
  • Tog bussen hem
  • Åt middag
  • Avslutar listan och flyttar över i tv-fåtöljen.

Vad blev det till middag? Kålpudding

Köpte jag något? Ingenting (men det gick ju åt lite pengar ändå till klippning, biobiljett och lunch och fika).

Struntade jag i något som jag hade tänkt göra? Nej

Vad tänker jag när jag läser mina svar? En helt perfekt onsdag.

Ha en fin onsdagskväll!

14 reaktioner till “Onsdagslista 2024-04-24

  1. En så bra dag! Praktiskt med bussen också. Det är roligt att se en film tillsammans med någon och sen kunna prata lite om den, helt perfekt.

  2. Ja, men verkligen perfekt onsdag! Gillade du Stormskärs Maja, ganska lång film men gripande.

    Fin vårlig header du har på bloggen och kul att läsa hurdan din dag var. Du var nog supertidigt uppe, jag klarar sällan att stiga upp den tiden… om jag inte måste för nån resas skull 🙂

Lämna en kommentar