Glad måndag 2023-09-18 / Mamma / Wp

Bloggvännen Carita tycker ju att vi ska muntra upp oss med någon trevlig bild på måndagarna och här kommer mitt bidrag den här soliga och vackra septemberdagen.

Den här brudorkidén har gjort mig glad hela sommaren och inte bara på måndagarna

Mamma Runa skulle ha fyllt 110 år i dag om hon levt, men hon lämnade oss 7/7 2002, 89 år gammal.

Jag tror att jag kan tala även för mina systrar, när jag säger att vi tänker på henne med tacksamhet.

Är det fler än jag som irriterar sig på WordPress.com för att de ändrat både kommentarsfunktionen och Läsaren? Att kommentera går väl så där, men Läsaren, som jag flitigt använder, blir jag inte helt klok på. Den som varit så bra! Nu är det ett fasligt klickande hit och dit, speciellt om man vill kommentera. De gör det inte enkelt för oss precis 😠

Glad måndag!